Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag aan ons? Kijk dan eerst even in de veelgestelde vragen hieronder. Grote kans dat uw vraag en het antwoord daarop er al tussen staat.

Hoe activeer ik mijn account?

Nadat u uw offertenummer of leningnummer en uw toegangscode heeft ingevuld, sturen wij u een e-mail. In deze e-mail staat een link om uw account te activeren. U moet binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail op de link klikken. Wacht u langer dan 15 minuten? Dan vervalt de link en moet u opnieuw een account aanmaken. De toegangscode is wel nog steeds geldig.

Ik heb niet binnen 15 minuten mijn account geactiveerd. Hoe kan ik dit alsnog doen?

Als u op de link in de e-mail klikt die wij u gestuurd hebben toen u uw account aanmaakte, krijgt u de melding te zien op MijnNIBC dat de activatielink is verlopen. Hier krijgt u ook de mogelijkheid om via de knop 'Nieuwe bevestigingsmail versturen' een nieuwe link op te vragen. Deze sturen wij wederom per e-mail. U heeft dan weer 15 minuten om op deze link te klikken en daarmee uw account te activeren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?

Op de inlogpagina van MijnNIBC staat een link 'Wachtwoord vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens u uw e-mailadres invult, kunt kiezen of u uw wachtwoord via SMS of via e-mail wilt ontvangen.

Ik ben mijn e-mailadres vergeten, wat moet ik doen?

Op de inlogpagina van MijnNIBC staat een link 'E-mailadres vergeten' (deze vindt u direct onder de knop 'Stuur SMS-code'). Als u daarop klikt, en vervolgens uw leningnummer en uw geboortedatum invult, wordt er een SMS gestuurd met uw e-mailadres naar het mobiele telefoonnummer dat bij ons bekend is.

Ik wil een account aanmaken op MijnNIBC, maar ik ben de brief met mijn toegangscode kwijt. Hoe vraag ik een nieuwe toegangscode aan?

Als u een nieuwe toegangscode wilt ontvangen, kunt u een e-mail sturen naar service@nibc.nl. Vergeet niet om in het bericht uw leningnummer te melden.

Waar kan ik de gebruikersvoorwaarden vinden van MijnNIBC?

Als u ingelogd bent kunt u onder in het scherm de link naar de gebruikersvoorwaarden vinden. Hierin vertellen wij u wat u kunt verwachten van MijnNIBC en welke wijzigingen u zelf kunt doen.

Wat moet ik doen als mijn mobiele telefoonnummer gewijzigd is?

Heeft u een nieuw telefoonnummer en is dit nog niet gewijzigd in MijnNIBC? Ga dan naar de inlogpagina en klik op ‘Telefoonnummer wijzigen?’. Na een controle van uw gegevens sturen wij u een link per e-mail. Via deze link komt u op de pagina waar u uw telefoonnummer kunt wijzigen. Nadat u uw telefoonnummer heeft gewijzigd, sturen wij u een bevestigingsbrief per post toe.